Je tu nová strategie z druhé světové války

Znáte strategie Wargame a R.U.S.E.? Pokud ano, tak vás možná zaujme dnešní novinka, která se týká nově oznámené hry studia Eugen Systems, které vyvinulo dvě zmiňované hry. Hra nese název Steel Division: Normandy 44 a studio ze svých vod vybočovat nebude. I Steel Division bude realistická strategie z druhé světové války. Vývojáři si dali jasný cíl. Chtějí vytvořit co nejrealističtější zážitek z druhé světové války a zajisté nemusím dodávat, že hra bude velmi taktická. Mapy, které budou sloužit jako bojiště, budou opravdu autentické. Vývojáři totiž získali autentické letecké fotografie Normandie, takže se snaží, aby vše vypadalo podle skutečnosti. Je to těžké, historická přesnost ještě nemusí znamenat kvalitní hratelnost, ale budu se snažit, abych hráče nezklamal, říká Alexis Le Dressay, což je vývojář týmu.

Boj ve hře bude zajímavě dělen. Nevybere si totiž jednu národnost, ale místo toho si vyberete jednotky spřátelených a znepřátelených jednotek, které v Normandii bojovaly na konci války. To znamená, že ve hře nejspíše nebudou slavná vylodění. Každá jednotka bude mít svůj vlastní herní styl. V jednotkách by se měli objevit Američané, Němci, Angličané, Francouzi, Poláci, Kanaďané a třeba i vojáci Skotska. Jednotky budou rozdělené na obrněné, mechanizátory a na pěchotu. Ve hře samozřejmě budou přítomny vozidla a třeba i super těžký tank Tiger, který používali Němci.

K dispozici samozřejmě bude kampaň pro jednoho hráče a mimo to bude přítomný i multiplayer, kde se proti sobě utká 10 hráčů. K dispozici budou standardně casual a ranked zápasy a k dispozici by mělo být spousta map. Konkrétní číslo neznáme, ale údajně by se měl počet navýšit až třikrát, oproti ostatním strategiím. Každá bitva se bude skládat ze tří částí. Ve hře budou probíhat i letecké bitvy, které by měly být udělány podle přesné rychlosti tehdejších letounů.

V plánu jsou také některé nástroje pro mody a vývojáři věří, že se komunita postará o opravdové lahůdky. Koneckonců, tato doba k tomu úplně vybízí. Zda si vývojáři neukousli příliš velké sousto a zda hra bude opravdu zábavná, se budeme moci přesvědčit někdy v průběhu letošního roku. Tak co, milovníci strategií a válek, těšíte se?

Dominik Nečesánek

Ahoj, jsem videoherní zapálenec a žiju tím prakticky odmala. Nejraději hraju sportovní hry, hlavně fotbaly.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zavřít