Call of Duty: WWII – dojmy z bety

Před nedávnem měli možnost hráči napříč světem ochutnat multiplayerovou část nového CoD. To se po letech moderních konfliktů přesouvá opět na bojistě Druhé světové války a fanoušci série mají opět důvod se radovat. Níže vám shrnu několik postřehů, ke kterým jsem při hraní privátní bety dospěl. Hned na začátek vám všem mohu říci, že se letošní CoD, alespoň soudě podle multiplayeru, dost povedlo.

Osobně jsem se zúčastnil obou kol privátní bety. Je to hlavně proto, že jsem fanoušek a multiplayer Call of Duty mám opravdu rád. Jen škoda, že za poslední 4 roky jsem dostával spíše dokola to samé bez známek inovace (a za inovaci rozhodně nejde považovat běh po zdech). I kvůli nostalgickému návratu do vod Druhé světové je pro mne letošní codko povinností.

Privátní beta, nejdříve první kolo, pak i druhé, mi připomněla to, proč mám mulťák „codka“ hodně rád. Na středně velkých mapách se odehrávají rychlé bitvy, a je jedno, jaký mód si zrovna vyberete. Osvědčený týmový deathmatch, hardpoint nebo domination jsou zpět a zase stejně zábavné, jako minule. Jedinou novinkou je režim WAR, který mě popravdě moc nezaujal a hrál jsem jej snad jenom dvakrát. Rozpitvávat jednotlivé základní módy není – dle mého názoru – třeba, jelikož každý hráč multiplayerových stříleček by je měl znát, jako svoje boty.

Beta se odehrávala na čtyřech mapách. Tři mapy – Gibraltar, Pointe du Hoc a Ardennes Forest – byly použitelné právě pro klasické, výše zmíněné módy, a čtvrtá Operation Breakout byla hratelná pro mód WAR. Sám jsem strávil nejvíce hodin v týmovém deathmatchi, protože je mým nejoblíbenějším. WAR je o plnění předem daných úkolů, které se odehrávaly na středně velké mapě a je pravdou, že tento mód – zřejmě i díky ostatním hráčům, které jsem potkal – nebude v novém CoD mým oblíbeným.

21122455_10212816647045091_5639008653947186691_o

Ale k samotné betě. Ta na začátek nabízí pět divizí, ze kterých každá má jisté výhody oproti těm předchozím. Veteráni série budou jako doma a ani změny, které se udály v kombinování perků, se mi nejevily, jako zásadní. Dokonce ani zpracování scorestreaků, které jsou tady v nezměněné podobě, jen používají reálie z Druhé světové.  Scorestreaků je dostatek a každý si rád vybere svoji kombinaci. Stejně tak je to i s divizemi, takže konečný výběr bude opět jen na vás. Takže dáte přednost výsadkářům nebo třeba pěchotě ?

Jsem nadšený, protože od druhých Black Ops se mi jeví mulťák WW2 jako jeden z nejlepších, co se uplynulých let týká. Ten tam je dvojskok a běh po zdech. Všechno je extrémně plynulé a zbraně hlučí přesně tak, jak byste čekali. Graficky jde také o velmi dobrou záležitostCoD nebude konkurovat Battlefieldu 1, je tu proto, protože má silnou základnu fanoušků, kteří po všech těch konfliktech budoucnosti, rádi skočí do vod druhé světové. A to je dámy a pánové, důvod ke koupi i malé oslavě.

Digmen

Milovník filmů, seriálů a videoher. Vzhledem ke svému věku už leccos pamatuju a rozhodně se nebráním dlouhým debatám o ničem.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte ...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zavřít