Jako správní patrioti se už nemůžeme dočkat té chvíle, kdy se v našich herních systémech objeví ikona nejočekávanější české hry. Už 13. února úmorné čekání skončí. Vydání je na spadnutí, zákonitě tedy vrcholí mediální kampaň.

Včera spatřilo světlo světa zajímavé video. Snaží se postihnout celkovou náladu hry, machanismy, bojový systém apod. Někdo by mohl říct, že už jsme všechno viděli asi tisíckrát. Poslední trailer je však unikátní tím, že stoprocentně nastartuje vaší touhu pustit se do hry.

[embedyt]https://www.youtube.com/watch?time_continue=987&v=qE8tyEf22yI&width=800&height=435[/embedyt]

V Hideoutu číslo 25, který se k vám dostane již tuto sobotu, David s Markem společně přemýšleli o hře. Největší obavy dozajista budí soubojový systém.

V souboji jeden na jednoho zřejmě funguje dobře, nedostatky se objevují v hromadných potyčkách. Osobně jsem rád, že se autoři z Warhorse studios pustili do něčeho nového a nekopírují již zavedené a osvědčené systémy. Jdou zkrátka vlastní cestou, tvoří něco zcela nového, v tomto směru unikátního. Myslím, že jsou si moc dobře vědomi toho, že se jim cesta tímto směrem nemusí dvakrát vyplatit, přesto se toho nebojí a jdou dál. Kloubouk dolů. Věřím, že se podařilo souboják doladit.

Z videa na mě velmi dobře působí otevřený svět a život v něm. V tomto ohledu by hra mohla působit jako svěží vítr ve zkostnatělých principech her tohoto typu. Hráčská obec dlouhodobě naznačuje, že open worldy od Ubisoftu jsou si podobné jako vejce vejci. Kingdome Come by v tomto směru mohlo milovníky žánru příjemně překvapit svou jinakostí, originalitou. S tím souvisí také typicky české prostředí, kouzelné lesy, samozřejmě bez kouzel a draků, to už všichni ví.

Hra podle všeho také pro hráče nabízí mnoho možností, jak řešit různé situace, jak se posouvat kupředu. Jako první se nabízí klasická cesta silného rytíře v těžké zbroji. Co se ale místo násilí zkusit z problémů vykecat? Když to nevyjde, musí stačit rychlé nohy. Jasně, podobné možnosti jsou pro tento žánr téměř samozřejmostí. Jsem zvědav, jak budou navazovat na variabilitu řešení questů.

Už se těším, až sednu na koně a ztratím se v nejbližším lese. Fauna i flora vypadá prostě skvěle. Stát se na chvíli lovcem a nechat celý zbytek světa za sebou, ať si žije vlastním životem. Paráda.

Na cílové rovince přejeme vývojářům hodně štěstí, pozitivní hodnocení a mnoho dalších úspěchů!

 

1 komentář

  1. Ježíš já jsem natěšenej jak nějaká středoškolačka na čůčo v parku po odpoledce 😀

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno